Saturday, July 26, 2014

There's a new bag in town.


In a previous post I wore this dress in a casual outfit, this time I went for something more chic. No better way to go elegant than with a Hudson Moto Mini around your shoulder. I took the chance to buy this beauty when Belmodo handed me a Zalando gift certificate, and I'm still very thrilled with my purchase. Rebecca Minkoff bags have always caught my attention, and now I can stare at my very own Minkoff endlessly. Score! Who's your favourite bag designer? 

In een vorige post droeg ik deze jurk in een casual outfit, deze keer ging ik voor iets chiquer. Geen betere manier om voor elegant te gaan als met een Hudson Moto Mini rond je schouder lijkt mij. Toen Belmodo mij een Zalando voucher cadeau deed, nam ik de kans om deze tas te kopen met beide handen en ik ben nog steeds erg tevreden met mijn aankoop. Rebecca Minkoff tassen hebben altijd mijn aandacht gegrepen en nu kan ik eindeloos naar mijn eigen Minkoff staren. Score! Wie is jouw favoriete handtassen ontwerper? 

STRADIVARIUS NECKLACE | COS DRESS | REBECCA MINKOFF SHOULDER BAG | ASOS GLADIATOR HEELS

No comments:

Post a Comment