Friday, July 11, 2014

Me, my bag, and the train.


Hi there! I'm just casually chilling at a train station with my new partner in crime, and you? One look at my Foursquare account and you'll immediately notice that I spend truckloads of time in and around trains. When you're like me, brave enough to venture into the (depressing) world of public transportation, a good piece of luggage is indispensable. Although I'm a big fan of backpacks, sometimes my back area needs some air circulation too, and so I one strap it like the cool kids. But the truth is that my inner dork can't really cope and after a few seconds I have to reinstate my backpack. Luckily, nowadays every first world problem has a solution and that's where Newfeel comes in with its transformer Backenger bag. It's a backpack AND shoulder bag, loaded with handy compartments and straps. A man's best travel companion you say? I fully agree! 

Hallo daar! Ik ben gewoon wat aan het rondhangen op het perron met mijn nieuwe beste vriend, en jij? Eén blik op mijn Foursquare account en het zal je niet ontgaan dat ik veel tijd doorbreng in en rond treinen. Wanneer je, net zoals ik, je regelmatig waagt in de (deprimerende) wereld van openbaar vervoer dan is een goede reistas onmisbaar. Hoewel ik grote fan ben van rugzakken, heeft mijn rug van tijd tot tijd ook wat luchtcirculatie nodig, en dan hang ik mijn rugzak over één schouder zoals de coole kids. Maar de waarheid is dat mijn innerlijke nerd het daar redelijk moeilijk mee heeft en binnen de paar seconden moet ik teruggrijpen naar die loshangende schouderriem. Gelukkig bestaat er tegenwoordig voor elk eerste wereld probleem een oplossing en dat is waar Newfeel op de proppen komt met zijn transformer Backenger tas. Het is een rugzak EN schoudertas, rijkelijk beladen met handige compartimenten en riempjes. De ultieme reisgezel zeg je? Ik ga volledig akkoord! 



If I aroused your interest, you can always browse the Decathlon web shop for more colours and sizes. And, not to brag or anything, but my record for switching my bag between back and shoulder is only 2 seconds. Thanks again, Decathlon, for this bag revelation!

Als ik je nieuwsgierig heb gemaakt, kan je altijd wat rondsnuffelen op de Decathlon webshop voor meer kleuren en maten. En, gewoon puur ter informatie, mijn record voor het wisselen van mijn tas tussen rug en schouder staat op 2 seconden. Nogmaals bedankt, Decathlon, voor deze reistas revelatie! 

Cheers!
Naomi, x.

No comments:

Post a Comment