Friday, May 02, 2014

May Giveaway



Hoi luitjes! Jullie lezen het goed, het is eens in het Nederlands te doen, want ja die taal zijn wij ook machtig. Ter ere van Mei Modemaand op VIJF hebben Sabrina en ik een giveaway pakket samengesteld met allerlei leuke spulletjes die VIJF ons cadeau heeft gedaan over de afgelopen maanden. Sharing is caring after all!


Hoe kan je een kans maken om dit fashionable pakket te winnen? (Enkel voor Belgische lezers)

Heel simpel:
- like onze Facebook pagina
- laat onder deze post een comment achter met je naam & e-mailadres

De giveaway loopt tot maandag 5 mei, om 17u30 maak ik op Facebook de winnaar bekend en om 17u40 kan je dan afstemmen op VIJF voor stijltips van Jani. Klinkt als een goede deal, n'est-ce pas?Hieronder vind je de trailer die VIJF speciaal voor de gelegenheid heeft samengesteld. Ik weet nu al dat ik Sex and the City weeral niet ga kunnen weerstaan. Who's with me?



Tot VIJF!
Naomi, x.

No comments:

Post a Comment