Tuesday, August 12, 2014

They call it magic.

Photos and editing by Archistas

A meeting between two bloggers isn't complete without an outfit picture or two. After scouting my hometown for photogenic scenery, we dropped by Ronda for some delicious Moroccan cuisine. Ordering tajine was a first for the both of us and we were pleasantly surprised by the (boiling hot) dish. My advice of the day: try new things once in a while. It will definitely spice up - pun intended - your daily routine!  My culinary escapades even made me appreciate dishes like haggis, just saying. 

As for my outfit, I kept everything casual and comfy as you can see. I hit the buy button on these sandals as soon as they came into sale since I was on the lookout for sober and qualitative footwear. Although I have tons of shoes at home, I never seem to find a pair for the outfit I'm planning in my head. Black to the rescue! I hope..

Een meeting tussen bloggers is uiteraard niet compleet zonder een outfit foto of twee. Nadat we mijn geboortestad hadden afgescand naar fotogenieke plaatsen, hielden we halt bij Ronda om de Marokkaanse keuken te verkennen. We bestelden beiden voor de eerste keer tajine en waren aangenaam verrast door het (gloeiendhete) gerecht. Mijn advies van de dag is dan ook: probeer af en toe nieuwe dingen. Het zal zeker je dagelijkse routine 'kruiden'! Mijn culinaire escapades hebben er zelfs al voor gezorgd dat ik gerechten zoals haggis ben beginnen appreciĆ«ren, ik zeg het maar. 

Outfitgewijs hield ik alles heel casual en gemakkelijk, zoals jullie kunnen zien. Van zodra deze sandalen in solden kwamen, klikte ik ze meteen naar huis aangezien ik al een tijdje op zoek was naar sobere en kwaliteitsvolle schoenen. Hoewel mijn kast uitpuilt van de schoenen, vind ik nooit een geschikt paar wanneer ik outfits in mijn hoofd aan het plannen ben. Zwart to the rescue! Hoop ik toch..


ONLY TOP | RIVER ISLAND JEANS AND SWEATER | ZIGN SANDALS

No comments:

Post a Comment