Monday, August 18, 2014

Colour me pink.

A t-shirt with my birth year in florals? Yeah, I'm buying that shit. I always like to work with the colour details of my 'primary' garment so that's why I added a powder pink skirt. The fact that I myself am of a soft pink shade as well, that's just icing on the cake. I also love my hair here, only a bit of beach texture spray and I'm good to go these days. Speaking of my hair, yesterday I crossed over to the grey side. Instagram preview available over here! First impressions?

Today is my first day of work after a week off, so painful. Luckily, Mr. Edelman will soothe my pain tonight with a preview of his SS15 collection. Staying positive on Mondays is so underrated. 

Een T-shirt met mijn geboortejaar in bloemenpatroon? Jep, die handel moet gekocht worden. Ik werk graag met de kleurendetails van mijn 'primair' kledingstuk, vandaar de poederroze rok. Het feit dat ik zelf ook van lichtroze tint ben, is enkel maar een kers op de taart. Van mijn haar ben ik ook erg tevreden, gewoon een beetje beach texture spray en ik ben klaar om te vertrekken dezer dagen. En als we dan toch over mijn haar bezig zijn, gisteren ben ik overgestoken naar de grijze zone. Instagram preview beschikbaar hier! Eerste indrukken?

Vandaag is mijn eerste werkdag na een week vakantie, zo pijnlijk. Gelukkig gaat meneer Edelman vanavond mijn pijn verzachten met een preview van zijn SS15 collectie. Positief blijven op maandagen wordt zwaar onderschat.

H&M NECKLACE | AMERICA TODAY SHIRT | VINTAGE SKIRT | COLLAGE VINTAGE X KRACK SANDALS

No comments:

Post a Comment